Thursday, September 3, 2009

Confession (:


All right, that is my gang! Nab ngn May jea tade lg. Its okay, yang niy punn cukup. Lain kali, aku show pict Nab and May okay? Hmm, sekarang mcm2 jadi. Konflik yang hebat terjadi. Masing2 ada rasa tak puas hati. So, aku arrangekn perjumpaan yang dipanggil CONFESSION. Aku dah pun umumkan kat diorang semua pagi2 tadi, tapi ada 2org yang melarikan diri atau entahlahh. Aku anggap korang larikan diri dan pengecut. Ohh sorry, tapi aku dah maklumkan awal2, so korang sepatutnya ada dalam meeting kita 2w. Then, mana korg pergi? Semua ada dan tunggu korang sbb korang orang penting dalam confession ni. Ramai yang tak berpuas hati dgn korang 2org. Maybe ada juga orang yg tak puas hati ngan aku, aku tak deny tu. Tapi aku ada dan bersedia menyelesaikan masalah kita semua and aku tak takut.

Ntahlah, dulu aku tak macam niy, aku terima semua sahabat2 aku seadanya. Biarlah diorang gedik, buruk, jahat, suka kutuk, annoying atau apa pun, tapi aku tak anggap itu sebagai satu masalah and tak pernah complain. Hey, no body's perfect! Also me. Tapi something happen, and aku buat keputusan untuk ubah diri aku. Sekarang aku lebih garang and so far hidup aku tak mcm dulu. And one more thing, aku tak kisah kalau kwn2 aku tinggalkn aku. Then i ask u. Do you mind if your friend leave you? Of course I mind before, but now. Ohhh, so what?! I dont ever care! I love more myself then you guys. Heuuu, ntah ntah ntah. Aku tak tahu apa lg konflik kte lps ni, tp biarlah settle elok2. Hal mcm ni dah pernah jadi dan orang yg kami sayang dah pergi dari kawanan kami. Fatihah, we still love you! We still care about you. And we miss you really much. Fatihah pergi dan marah sebab hal ni lahh. Memang complicated klaw kwn ramai2. But this is our family, and we dont want our friendship ruin because at the same time we have a really sweet memory and we have fun together, isn't it?

Ohhh, sudah lah.

No comments:

Post a Comment